ZASADY WIZYT RECEPTOWYCH I WYSTAWIANIA RECEPT BEZ OBECNOŚCI PACJENTA
Aby ułatwić osobom przewlekle chorym, stale korzystającym z leków bądź zaopatrzenia w wyroby medyczne wprowadziliśmy możliwość wypisania recepty na leki bez konieczności rejestracji oraz oczekiwania na wizytę w gabinecie Lekarza POZ.
Powtórzenie leków dotyczy wyłącznie leków stosowanych przewlekle, wcześniej przepisywanych w Przychodni.
Zamówienia na leki wrzucamy do skrzynki zawieszonej przed rejestracją lub przesyłamy drogą elektroniczną na adres recepty@wsplek.pl
Kod recepty prześlemy droga mailową.
W celu wyeliminowania pomyłek prosimy o precyzyjne określenie:
a. Imienia i Nazwiska Pacjenta
b. Nr PESEL
c. Telefonu do kontaktu
d. Lekarz Rodzinny: Imię i Nazwisko
e. Nazwy leku, dawki i ew. wielkości opakowania i ew. ilości opakowań np:
1. Bisocard - tabletki 5 mg - 1 opakowanie 28 tabletkowe
2. Ketonal żel 1 op. po 50 gr.
3. Ketonal tabl 100 mg 2 opakowania po 30 sztuk
Powtórzyć można jedynie leki stale przyjmowane i figurujące w wykazie leków stałych dla danego pacjenta w dokumentacji medycznej.
W nagłych sytuacjach można recepte można zamówić telefonicznie 261 335 376.
WSPL SPZOZ
ul. Obwodowa 3
11-500 Giżycko
Prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.
Lekarze rodzinni - teleporady:
Mariusz Szymański | m.szymanski@wsplek.pl |
pn | 08:00 - 15:00 | Powtórzenie RECEPTY![]() |
---|---|---|
wt | 08:00 - 13:00 | |
śr | 08:00 - 13:00 | |
cz | 08:00 - 15:00 | |
pt | 09:00 - 15:00 |
Tawfik Al Zaghir | t.alzaghir@wsplek.pl |
pn | 08:00 - 13:00 i 15:00 - 18:00 | Powtórzenie RECEPTY![]() |
---|---|---|
wt | 08:00 - 18:00 | |
śr | 08:00 - 18:00 | |
cz | 08:00 - 13:00 i 15:00 - 18:00 | |
pt | 08:00 - 13:00 i 15:00 - 18:00 |
W sytuacjach kiedy jest to niezbędne pacjent zostanie umówiony na konkretną godzinę do lekarza. O przyjęciu na wizytę decyduje lekarz.
Ustalanie terminu teleporady lub wizyty odbywa się w Rejestracji pod nr tel:
    tel.   261 335 376    w godz. 08:00 - 18:00
Zamówienia na leki wrzucamy do skrzynki zawieszonej przed rejestracją lub przesyłamy drogą elektroniczną na adres recepty@wsplek.pl
W pilnych przypadkach Po recepty z zakresu POZ (lekarz rodzinny) proszę dzwonić pod nr tel:
    tel.   261 335 376    w godz. 08:00 - 15:00
Ambulatoryjna opieka specjalistyczna (AOS). Lekarze specjaliści, teleporady/wizyty, kontynuacja leczenia, powtórzenie recept.
    tel.   87 428 26 32    w godz. 08:00 - 18:00
Od dnia 02.11.2020 r. poradnia reumatologiczna realizuje jedynie teleporady. Wszystkie wizyty pierwszorazowe są wstrzymane do odwołania.
W pilnych przypadkach zastępstwo pełni:
MIEJSKI SZPITAL ZESPOLONY W OLSZTYNIE al. Wojska Polskiego 30, tel. (89) 678 66 31
W celu przesłania wyników zleconych badań udostępniamy Państwu adresy poczty elektronicznej do poradni specjalistycznych:
Poradnia kardiologiczna     kardiologia@wsplek.pl
Poradnia neurologiczna     neurologia@wsplek.pl
Poradnia reumatologiczna     reumatologia@wsplek.pl
Poradnia chirurgiczna     chirurgia@wsplek.pl
Poradnia ortopedyczna     ortopedia@wsplek.pl
Poradnia urologiczna     urologia@wsplek.pl
Poradnia laryngologiczna     laryngologia@wsplek.pl
Poradnia dermatologiczna     dermatologia@wsplek.pl
Poradnia diabetologiczna     diabetologia@wsplek.pl
Po odebraniu wyników lekarze specjaliści skontaktują się z Państwem telefonicznie.
Wnioski o wydanie dokumentacji medycznej i inne sprawy związane z dokumentacją medyczną i inną niezbędną w procesie leczenia uzyskacie Państwo pod numerami telefonów:
   87 428 52 21   w godz. 08:00 - 15:00
   261 335 371    w godz. 08:00 - 15:00
   502 408 894    w godz. 08:00 - 15:00
i pod adresem e-mail sekretariat@wsplek.pl
Zasady wizyty telefonicznej – teleporady w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni lekarskiej w Giżycku | |
1. | Na teleporadę prosimy o zapisywanie się poprzez rejestrację tel. 261–335-376. |
2. | W umówionym dniu lekarz dzwoni do pacjenta (prosimy o wyrozumiałość i cierpliwe oczekiwanie na telefon).
Czas konsultacji jest taki sam jak standardowej wizyty u danego lekarza. |
3. | Pacjent ma prawo do zgłoszenia w trakcie teleporady woli osobistego kontaktu z właściwym personelem medycznym. |
4. | Lekarz decyduje o tym, czy ze względów medycznych konieczne staje się udzielenie pacjentowi świadczenia zdrowotnego w dniu zgłoszenia do lekarza. |
5. | Teleporada zostaje anulowana, w przypadku gdy świadczeniodawca POZ nie może skontaktować się z pacjentem ( po co najmniej trzykrotnej próbie połączenia się w odstępie nie krótszym niż 5 min.) |
6. | Po odbyciu wizyty pacjent może umówić się na następną wizytę ponownie łącząc się z rejestracją tel. 261–335-376. |